Kiszolgáló étterem ›
Kuzama Trade Kft.
Székhely: 1065. Bp, Podmaniczky utca 21.
Tel: 06 20 942 0705
rendeles@wasabi.hu
Adószám: 26576750-2-42
Cégjegyzékszám: 01-09-333041
Áfás számla kérelem ›
Megrendelésedre vonatkozóan (amennyiben igényt tartasz rá) áfás számlát küldünk, de fontos, hogy ezt a rendelés legelején jelezd a diszpécser kollégáinknak. Az áfás adatokhoz szükséges megadnod a cég nevét, vagy magánszemély nevét, illetve a címet és ahhoz tartozó irányító számot, valamint az adószámot is. Sajnos- e feltételek hiányában nem tudjuk kiküldeni a rendelésedről szóló áfás számlát.
Utólag már nem áll módunkban áfás számlát kiállítani, ezért mindenképpen a rendelés leadása előtt jelezd!
Kérhetek- e számlát, ha étkezési jeggyel fizetek? ›
A személyi jövedelemadóról szóló 1995. évi CXVII. törvény 1. sz. melléklete rendelkezik a magánszemélyek adómentes bevételeiről, e melléklet 8.17. pontja pedig a meleg- ill. készétel vásárlására jogosító utalványról. A törvény értelmében az utalványt a munkáltató adhatja munkavállalójának, tehát csak és kizárólag a magánszemély vásárolhat vele saját céljára. Ebből következően sem a saját nevére (egyéni vállalkozó), sem más nevére (cég, egyéb vállalkozás) nem kérhet számlát, mivel az utalvány nem készpénz, hanem adómentes juttatás a munkavállalónak a munkáltatójától. Ellenkező esetben ugyanis az utalvány értéke újra elszámolásra kerülne "költségként" annál a cégnél, akinek a nevére az utalvánnyal történő "fizetéskor" a számlát kérik.
Regisztráció fontossága ›
A regisztráció ahhoz szükséges, hogy a megrendelt ételeket pontosan és zökkenőmentesen kiszállítsák Hozzád. Az adataidat telefonos rendelés esetén is szükséges megadnod. Adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik fél számára ki nem adjuk!
Mikor kapom meg a rendelést? ›
Rendelésedet 10: 00- 22: 30 között adhatod le. A kiszállítani kívánt ételeket időzíteni is tudjuk, tehát ha pl. 12: 00 órára időzítetted a kiszállítást kollégánk a megadott időponthoz képest +/- 5-10 perces eltéréssel érkezhet. Ha a rendelést azonnali kiszállításra kéred, a vállalt szállítási idő körülbelül 60 perc, de ez változhat forgalomtól, távolságtól valamint időjárási viszontagságoktól is.
Hogyan jelezhetem extra igényeimet? ›
Különleges kívánságaidat a rendelés leadás végén, a megjegyzés rovatban tudod feltüntetni.
Lemondhatom- e a rendelésemet? ›
A rendelés leadásától számítva maximum 15 percen belül tudod lemondani a rendelésed. Ez után már nem áll módunkban törölni, hiszen a rendelésed már készítik.
Módosíthatok- e a rendelésemen? ›
Amennyiben a rendelés leadásától számított 15 percen belül jelzed, hogy változtatni szeretnél a rendeléseden, van rá mód. Ez idő eltelte után már nem áll módunkban módosítani, hiszen a rendelésed már készítik. Amennyiben a rendeléseden módosítasz a szállítási idő is, kitolódhat, hiszen más ételeket készítünk el számodra.
Késik a kiszállítás ›
Kérjük a kiírt kiszállítási időt 5-10 perc erejéig, kezeld rugalmasan! Tapasztalatból mondjuk, hogy rossz időjárási viszonyok esetén a késés a forgalom miatt természetes, sajnos előfordulhat hogy nagy forgalom esetén futár kollégáink nehezebben haladnak. Ennek mértéke 10-20 perc is lehet. Ennél erősebb késés esetén diszpécser kollégáink tájékoztatnak az esetleges késésről. Ettől függetlenül, ha ügyfélszolgálatunkat megkeresed, rövid időn belül tájékoztatást kapsz, merre jár a rendelésed.
Hogyan tudok reklamálni? ›
Reklamációval kapcsolatosan hívd a következő telefonszámot: +36209420705. Ha az adott rendeléseddel van probléma, kérjük, azonnal jelezd felénk telefonon vagy e-mail-en keresztül, hogy mielőbb orvosolni lehessen a hibát. Kérjünk, hogy ha az étel minőségével adódott gond, a rendelést ne fogyaszd el, hiszen így nem áll módunkban kivizsgálni az ügyet.
Panaszom van, kihez fordulhatok? ›
Panasz esetén megkeresheted ügyfélszolgálatunkat.
Telefon:
+36209420705
rendeles@yamatorestaurant.hu
Nem kaptam meg egy vagy több tételt, mi a teendőm? ›
Előfordulhat, hogy rendelésed több külön csomagban érkezik, vagy esetleg egybe csomagolva. Ételeink estén a hideg és meleg ételeket elszeparáljuk, hogy ne érintkezzenek egymással. Pl a sushit ne melegítsük fel, vagy hogy a főételeket ne hűtsük le. Sushi rendelés esetén a tételenkénti (nem a bokszok szerinti) rendeléseket egy tálcára helyezzük. Ez alól, kivételt képez, ha előre jelzed, hogy miként legyen csomagolva. Kérjük, győződj meg arról, hogy blokkon szereplő tételek darabra és adagra is megvannak-e. Ha ezek után sem találod az adott tételt, jelezd a Házhozszállítás Központi vonalán.
Miután kaphatok ajándék desszertet a rendelésemhez? ›
10.000 Ft feletti rendelés esetén egy különleges desszertet küldünk ajándékban. Az ajándék nem választható, az étterem jelöli meg (az aktuális desszertről a Házhozszállítás vonalán érdeklődhetsz). A desszert nem 10.000 forintonkénti rendelés esetén érkezik, hanem 10.000 Ft feletti rendelés után adható.
Miután kaphatok 10 000 forint értékű ajándék utalványt (vouchert) a rendelésemhez? ›
50.000 Ft. feletti rendelés esetén 10.000 Ft. értékű vouchert küldünk ajándékban. A voucher nem 50.000 forintonkénti rendelés esetén érkezik, hanem 50.000 Ft. feletti rendelés után adható.
Lehet- e a megrendelt ételekben cserélni? ›
A rendelt ételeiden módosíthatsz. Ha extra feltéteket szeretnél kérni meleg, illetve hideg ételeinkbe egyaránt van rá lehetőség, ezt felár ellenében teheted meg. Sushi boxainkban is tudsz cserélni, viszont csak egy- egy tételt fajtánként. Tehát, ha például, ha nem szereted az uborkás makit, kicserélheted bármilyen más ízű makira, ha drágábbat választat szintén felárral jár. Tehát nigirit nigirire, makit makira és így tovább. Kivételt képeznek a Bento boxok és a Health & Happiness tálak, illetve szezonális ételeink, ezekből a nem kívánt tételeket kihagyni tudjuk, ami nem kerül jóváírásra.
Miért ennyi szóját/pálcát kaptam? ›
Rendelésed mellé szóját, pálcát küldünk a rendelésnek megfelelő mennyiségben. Ha esetleg valamelyik kiegészítőt kevesled, lehetőséged van plusz adagot/darabot rendelni. A mennyiségről a Házhozszállítás vonalán érdeklődhetsz.
Nagy címlettel szeretnék fizetni! ›
Rendelésed véglegesítése előtt, kérlek minden esetben jelezd, hogy milyen címletű bankjeggyel szeretnél fizetni, hogy futár kollégánk fel tudjon készülni váltópénzzel.
Kosár